Print

Πανελλαδική έρευνα για την συμπεριφορά του καταναλωτή στην διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού

Πανεπιστήμιο Πατρών

Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων

Πανελλαδική έρευνα για την συμπεριφορά του καταναλωτή στην διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού (SARS-CoV-2)

Μεγάλη πανελλαδική έρευνα για την συμπεριφορά του καταναλωτή στην διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού από το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστημίου Πατρών (με έδρα το Αγρίνιο).

Το ερωτηματολόγιο της έρευνας διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε όλη την Ελλάδα με την ενεργή υποστήριξη των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος – τους αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ – και συγκεντρώθηκαν 1840 ερωτηματολόγια από τα οποία τα 1603 ήταν ολοκληρωμένα και χρησιμοποιήσαμε στην ανάλυση των αποτελεσμάτων. Σκοπός της έρευνας ήταν η εμπειρική εξερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στην διάρκεια της υγειονομικής κρίσης.

Ευχαριστούμε την Δήμητρης Μανιφάβα και την εφημερίδα Καθημερινή για την δημοσίευση των αποτελεσμάτων της έρευνας καταναλωτή που πραγματοποίησε το εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου του Τμήματος ΔΕΑΠΤ του Πανεπιστημίου Πατρών. (https://www.kathimerini.gr/1075563/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/ay3hsh-ths-apotamieyshs-efere-h-karantina)

#covid19 #consumerbehaviour #survey #Greece #consumerinsights #Universityofpatras #marketing covid19 survey supermarkets